Semuanya berakhir..


Awak,
Terima kasih untuk segalanya. 
Memang berat.
Tapi saya tak mampu nak bertahan.
Apa yang saya terima, sangat sakit.
Saya tak curang.
Tapi saya hanya melayan.
Kerana saya tahu awak akan tercabar.
Saya nak awak usaha untuk dapatkan hati saya.
Maafkan saya kerana menipu awak.

Awak, 
Andai kata kita memang takde jodoh,
Carilah yang lain.
Allah dah sediakan yang lagi baik dari saya.
Jaga dia, jangan abaikan dia, sayangkan dia.
Bawa dia jumpa parents awak kalau boleh.

Sedihnya menaip sambil dengar lagu.
Ahh terlalu banyak kenangan.
2tahun 8bulan tu bukan sekejap.
Kenangan terlalu manis.
Pahit kita telan, manis kita kenang.

Menaip untuk meluahkan perasaan.
Sebak.
Bercampur baur sekarang nie.
Terasa kosong sekarang.
Takkan ada lagi gelak ketawa.
Terlalu manis semuanya.
Manis lebih dari gula.

Rindukanlah..



No comments: